Twitter - Friss hírek

Schedule

2008.12.02. 20:50 R i c s i

Neil, Picard és Donovan visszatérése közeleg!

Neil szombatra felépül a sérüléséből. Hiányzott már Chris a csapatból, nem láttunk bunyót a Leafs ellen. Ő is a vártnál korábban épült fel ez arra utal, hogy jók az orvosaink. Neil szerintem a maximumot nyújtja idén, panasz nem értheti. (megjegyzés: nem is értem mért nem raktam be a nevét a szavazásba.  Na mindegy).

Picard is vissza fog térni ő is kisebb sérüléssel bajlódott, de most már rendben lesz. Nekem Picard játéka is tetszik nagyon. Így belegondolva hogy Mészárosért ugye kaptuk Picardot és Kubát rohadtul jól jártunk. Pedig azt hittem megint elvesztettünk egy jó védőt.

Donovan is hiányzott a csapatból. Donovan az idei szezon leghajtósabb játékosa. Neki nincs elveszett korong. Shean talán egy kis játékra fogja bírni Ruutut és akkor tőlük is várható egy-két pont.

Végül pedig 2 videó:

3rd jersey videó:


Winchester interjú:

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása