Twitter - Friss hírek

Schedule

2008.11.26. 06:36 R i c s i

Spezza leszerződőtt a Reebokkal

"Jason Spezza a tegnapi nap folyamán egy éves szerződést írt alá a Reebok szponzori céggel"

Na egy újabb címlapsztori :)
Spezza olyan kitűnő világ sztárok közé csatlakozott mint Sidney Crosby, Martin Brodeur vagy Roberto Luongo. De ne csak a hokiból említve például a Reebok szponzorálja Thierry Henryt és Jelena Jankovicot is.

Spezza nyilatkozott is az üggyel kapcsolatban:
"Én sosem viselhetem új cuccokat mikor gyerek voltam. Mindig a nagybácsim használt jó pár éves cuccait használtam"-mondta.
"Mostantól élvezni fogom az új felszerelést" - mondta viccesen.

Spezzának ez már nem az első szerződése egy nagy multi céggel. Tavaly például ő volt az NHL2K8 reklám arca. Én nem picit meglepődtem mikor egy kedves ismerősnél betettük a játékot a Playstationbe és Spezza mosolygott rám a menüben.

Spezza reméljük az új felszereléssel szórni fogja a pontokat és csúcsformába lendül. Holnap vs.Toronto Maple Leafs szóval kerül még fel írás a blogra.

Szólj hozzá!

Címkék: spezza


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása