Twitter - Friss hírek

Schedule

2008.12.05. 06:19 R i c s i

Hogy állunk az All star szavazáson?

Még régen írtam, hogy össze lehet szavazni az nhl.comon az All star gála kezdő játékosait  és hogy kik legyenek ott a gálán. Na nézzük meg hogy állunk Sens fronton. A listát toronymagasan Heatley vezeti. Ez mondjuk nem meglepő idén ő a csapat legjobbja. A második helyen a kapitány áll (Alfredsson). A harmadik Chris Phillips. Na ez vicces. Phillips elég pocsék formában van, én mikor szavaztam az All-starra őt kihagytam, mert minek oda. Aztán jön Spezza ő rá sem szavaztam. De azért fura hogy Spezzát megelőzi Phillips, na mindegy. Aztán jön egy 15 ezres szakadék és jön Kuba. Mondjuk Kuba nem rossz őt kellene inkább nyomni, mint Phillipset. Az ötödik helyre Auld állhat fel. A kapus jó bár sosem lesz All-star szintű.

Most jöjjön a vicces kategória. Gerber 367 szavazat. hehe, szerintem Svájcból nyomtak rá 300-an. 8 meccsen játszott idén és pocsékul védett. Zubov 95 szavazata is vicces. Zubov 2 meccsen játszott az NHL-ben eddig, ha jól tudom és máris 95 szavazat. Nagyon elemében volt a rokonság.
Na de nézzük meg pontosan kik is kaptak szavazatot:
(kattints a képre és megjelenik nagyobban)

 

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása