Twitter - Friss hírek

Schedule

2009.08.22. 11:41 R i c s i

Megtörte a csendet!!

"More than two months after requesting a trade from the Ottawa Senators, sniper Dany Heatley will finally end his silence and speak about his fractured relationship with the franchise."



Mikor döntötte el hogy távozni akar Ottawába?
"Ez nem olyan dolog, hogy egy napon felébredsz kiszállsz az ágyból és eldöntötted hogy a távozásodat kéred. Azt hiszem ez egy hosszú ideig tartó folyamat. Májustól kezdtem az érezni hogy csökken a szerepem a csapaton belül ezért kértem a cserét."

Mért nem fogadta el az Edmonton ajánlatát?
"Mikor a cserémet kértem az egyedüli lehetőség Edmonton volt és nem akartam egyből belemenni. Jelenleg is várok több csapatra is. Edmonton egy nagyszerű hokiváros, de én nem szeretnék ott játszani."

Cory Clouston miatt kérte a cserét?
"Azt hiszem ha egy fő okot kéne mondanom, hogy miért kértem a cserét az biztos nem Clouston lenne. Pár évvel ezelőtt mikor aláírtam Ottawába úgy éreztem a csapat szerves része lehetek. Az utóbbi években folyamatosan csökkent a szerepem a csapatnál. Leginkább az elmúlt hónapokban éreztem ezt."

Nem érzi hogy magyarázattal tartózik a csapat szurkolóinak?
"Imádon a szurkolókat Ottawában... első sorban ezért is írtam alá hosszútávra. Úgy gondoltuk jobb ha nem nyilatkozunk, amíg hivatalos döntés nem lesz és nem sejtetük hogy ekkora "cirkusz" lesz belőle. Sajnálom hogy ez így történt. Én sem és a menedzsereim sem így terveztük. Nem akartuk hogy nyíilvánosság elé kerüljön az hogy cserét kértem."

Bryan Murray még mindig azon fáradozik, hogy önnek új csapatot találjon, de mivan ha az edzőtáborig nem talál csapatot akivel megegyezhet?
"Szerződésem van a csapattal és ezt tiszteletben tartom. Ha nem lesz megegyezés addig akkor természetesen én is ott leszek az edzőtáborba. A legjobb tudásom szerint fogok játszani továbbra is."

2005-ben cserét kért Atlantába és most Ottawában. Mi a különbség a két döntés között?
"Teljesen más a kettő. Atlantából személyes problémáim miatt szerettem volna el jönni, most pedig a csapattal akadtak problémáim."

Ha visszatér az edzőtáborba hajlandó lemondani az "A" betűről?
"Ha ott leszek a táborba, akkor nem én fogom eldönteni ki viseli az "A"-t"

Eltudná mondani milyen volt az utolsó beszélgetése Cory Cloustonnal? Esetleg volt valami feszültség köztük?
"Nem mondanám hogy feszült volt a találkozó. Én elmondtam neki a gondolataimat és az érzéseimet, ő pedig elmondta a véleményét a kialakult helyzetről."



Murray azt nyilatkozta az elcserélése nem egy egyszerű dolog. Hiszen a nagy szabadügynők költekezés miatt nem sok csapatnak van ekkora helye a cap alatt. Akinek pedig van helye oda pedig Heatley nem akar menni. Murray azt is mondta hogy ő azonnal rábólintott az Oilers Penner + Cogliano + Smid ajánlatára, de Heatley miatt ez az üzlet meghiúsult. Murray azt is elmondta hogy képtelen olyan ajánlatot találni ami megfelelne Heatley értékének. Így valószínű hogy ha el lesz cserélve akkor áron alul. Murray úgy gondolja, ha Heatley visszatér a csapathoz akkor sok dolgot helyre kell hoznia és reméli hogy segíteni fogja csapatot a góljaival.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása