Twitter - Friss hírek

Schedule

2009.09.02. 20:54 R i c s i

Smith: „Itt az idő hogy abbahagyjam.”



Ezekkel a szavakkal intett búcsút profi karrierjének a veterán védő.
„Szerencsésnek érzem magam, hogy több mint 16 évet tölthettem az NHLben. Rengeteg jó csapatban játszottam és örülök, hogy részese lehettem ennek az egésznek.   Szeretném megköszönni a csapatársaimnak, tulajdonosoknak, edzőknek, managereknek akik végig segítettek a karrierem alatt.”

„Külön örömnek tartom, hogy több mint 1000 mérkőzést játszhattam a Nemzeti  Jégkorong Ligában (NHL), ami a családom nélkül sohasem sikerült volna. Köszönöm a feleségemnek Wendynek, lányaimnak Britneynek  és Jordannak, a szüleimnek és testvéreimnek. Ők mindig mellettem álltak.”

Smith-t 1992-ben a New Jersey Devils draftolta. 1997-ben Torontóba cserélték ahonnan 2 év múlva Edmontonba ment. Hét szezont töltött az Oilersben mielőtt a Flyersbe szerződött. 2008 Júliusában csatlakozott a szenátorokhoz.

Smith 5 évig volt az Oilers csapatkapitánya, ugyanezt a címet megkapta a Flyersben is. Jason az Oilerst bevezette a Stanley Kupa döntőbe.

Első NHL mecsét 1993. Október 8.-án játszotta a Washington Capitals ellen. Az első gólra 1995-ig kellet várni, amikor gólt lőtt a Winnipeg csapatának. 2009. Február.  17.-én a Colorado ellen játszotta karrierje 1000. meccsét.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása