Twitter - Friss hírek

Schedule

2009.08.25. 09:25 R i c s i

Spezza az olimpiai edzőtáborba és Zack Smith nyara



Spezza végül meghívást kapott az Olimpiai edzőtáborba Joe Sakic visszavonulása miatt. Spezza nem aggódik a Heatley ügy miatt. Úgy gondolja ez nem befolyásolja az olimpiára való felkészülését és megérti Heatley döntését, de nem ért vele egyet. Jobban örülne, ha a sortársa maradna a csapatnál. „Ha visszatér a csapatunkhoz biztosan visszafogadja a csapat, de nem az én feladatom megvédeni őt. Természetesen a maradása a szurkolóknak nem tetszene”. Spezza tavaly 73 pontott termelt ezzel második lett a csapat házi pontlistáján.

Zack Smith  A 2008-as drafton 3. körben választott játékos beszélt a nyaráról: „ Ez volt életem legjobb nyara. Végre nem kellet magamnak munkát keresni és tudtam horgászni és golfozni. A hokit teljesen elfelejtetem, kikapcsolódtam és tudtam pihenni. Nagy év volt a tavalyi számomra, de idén még jobbat szeretnék.” Smith tavaly 24 gólt lőtt a farmcsapatban és néhány meccs erejéig még a nagy csapatban is szerepet kapott. „A csapat nem volt túl sikeres a tavalyi szezonban és remélem a jövőben több fiatalra számítanak majd a csapatnál”.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása